Reklama

RESO podsumowuje 2016 rok

Data:

- Reklama -

Firma RESO Europa Service podsumowała rok swojej aktywności na polskim rynku ubezpieczeniowym. Suwalska spółka rozwinęła się na dużą skalę, znacząco zwiększyła zatrudnienie, a przede wszystkim – osiągnęła rekordowe wyniki sprzedażowe.

Wyniki sprzedażowe

Rok 2016 okazał się rekordowym w dotychczasowej działalności spółki RESO Europa Service. W poprzednich trzech latach zebrany przypis RESO oscylował pomiędzy 84 mln zł a 96 mln zł rocznie. W ciągu ostatnich 12 miesięcy RESO zebrała ponad 236 mln zł ze sprzedanych polis, co stanowi ponad 270% przypisu z 2015 roku.

– Czujemy dużą satysfakcję, mogąc przyznać, że 2016 rok był dotychczas najlepszym okresem w działalności zarówno RESO, jak i Balcia Insurance SE. Udało nam się spokojnie przejść przez trudną dla rynku wojnę cenową, wykorzystując ten czas na budowę sieci sprzedaży czy wdrożenie nowych produktów ubezpieczeniowych oraz innowacyjnych systemów IT. Po kilkunastu miesiącach efekty są widoczne gołym okiem – powiedział Bronisław Woźnialis, prezes RESO Europa Service, partnera generalnego łotewskiego zakładu ubezpieczeń Balcia Insurance SE.

Rok 2016 firma RESO rozpoczynała z bazą niemal 3,5 tys. pośredników ubezpieczeniowych, natomiast rok później liczba partnerów spółki wyniosła 5,2 tys. w całej Polsce. Agenci i brokerzy mają ogromny wpływ na poziom sprzedaży produktów Balcia Insurance SE.

Istotne znaczenie w strukturze firmy odgrywa fakt, iż coraz większą część portfela stanowią ubezpieczenia dobrowolne. Bardzo dużą dynamikę wzrostu sprzedaży odnotowały relatywnie nowe produkty, jak Biznes Pakiet, gwarancje ubezpieczeniowe, Auto Casco czy Assistance komunikacyjny. Coraz więcej budynków urzędów i instytucji, a także nieruchomości komercyjnych w Polsce jest ubezpieczonych za pośrednictwem sieci RESO.

Zatrudnienie w RESO

Wraz z lepszymi wynikami finansowymi wzrósł też stan zatrudnienia w RESO. W grudniu 2015 r. firma zatrudniała 103 osoby, natomiast rok później – 127 pracowników.

– W ciągu roku zatrudnienie w naszej firmie wzrosło o ponad 20%. Wskaźnik ten stanowi o sile przedsiębiorstwa, jednak nie ukrywamy, że wzmocnienie naszych kadr w tak krótkim czasie w Suwałkach było nie lada wyczynem – zaznaczył Bronisław Woźnialis.

Praca w RESO jest zadaniem ambitnym, wymagającym znajomości skomplikowanego rynku ubezpieczeniowego. Aby przyciągnąć do firmy najlepsze talenty, RESO oferuje swoim pracownikom konkretną ścieżkę kariery oraz liczne pakiety socjalne. – Staramy się dbać o work-life balance naszych pracowników. Każdy ma szansę skorzystania z karnetów na siłownię, kursu tańca czy biletów na koncerty lub spektakle teatralne – podkreślił Tomasz Szyszko, starszy specjalista ds. marketingu.

RESO zdaje sobie sprawę również z faktu, że dla wielu osób istotnym czynnikiem motywacyjnym jest wynagrodzenie. – Doceniamy wkład pracowników w rozwój firmy, dlatego też zarząd RESO postanowił w grudniu wypłacić każdemu dodatkowe premie, które łącznie wyniosły ponad 700 tys. zł – dodała Monika Kossakowska, starszy specjalista ds. kadr i płac.

Społeczna odpowiedzialność biznesu RESO

Rok 2016 był dla RESO najaktywniejszym okresem w historii działalności spółki także w aspekcie społecznej odpowiedzialności biznesu i działalności sponsoringowej.

RESO była głównym sponsorem podczas ogólnopolskich zawodów „RESO Gala Karate” oraz RESO Wake Cup, a także sponsorem generalnym jednych z najlepiej zorganizowanych zawodów biegowych w północno-wschodniej Polsce – „RESO Suwalki 10,5 – Miejskie Święto Biegania”.

W styczniu 2016 roku RESO rozpoczęła stałą współpracę sponsoringową z dwoma suwalskimi stowarzyszeniami sportowymi – Salos Suwałki i Akademia 2012, których jednym z celów statutowych jest wychowanie dzieci i młodzieży poprzez sport.

Ponadto podczas minionego roku RESO współpracowała z Ośrodkiem Sportu i Rekreacji przy organizacji amatorskiej ligi halowej piłki nożnej – RESO Suwałki Football League, z Suwalskim Ośrodkiem Kultury przy organizacji Jubileuszu 65-lecia ZPiT „Suwalszczyzna” oraz XIII Ogólnopolskich Spotkaniach z Monodramem „O Złotą Podkowę Pegaza” czy z Izbą Przemysłowo-Gospodarczą przy organizacji spotkania świąteczno-noworocznego połączonego z koncertem Golec uOrkiestra.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Udostępnij:

Reklama

Najczęściej czytane

Przeczytaj więcej
Powiązane

BizneSÓWKI – ZaPARKuj swój biznes: PET, ekosamochody i rękodzieło

W środę, 21 grudnia odbył się finał VI edycji...

Rozmawiają o energii i biznesie (audio, wideo)

Trwa VI Forum Biznesowe Pogranicza - w tym roku...

RESO sponsorem Ślepska

Spółka RESO Europa Service została sponsorem MKS Ślepsk Malow...

W kolekcji wieruszianów kolejny depozyt (audio)

Na początku przyszłego tygodnia wystawę stałą dzieł Alfreda Wierusza-Kowalskiego...