Macademian Girl w jednym z suwalskich second-handów

Fot. Lifetime

Blogerka modowa rozpoczyna realizację programu „Królowe second-handów”. W każdym odcinku tej modowej serii dwie uczestniczki będą rywalizować ze sobą na najlepsze kreacje.

Format jest oparty na autorskim pomyśle zespołu A+E Networks. Za produkcję programu odpowiada firma Endemol Shine Polska. Ze strony A+E Networks producentem nadzorującym jest Agnieszka Kubiak, dyrektor ds. lokalnych produkcji. Program poprowadzi jedna z najpopularniejszych polskich blogerek modowych Tamara Gonzalez Perea – Macademian Girl.

Sklepy z odzieżą używaną cieszą się dużą popularnością wśród Polaków. Ubieranie się w nich jest postrzegane nie tylko, jako coś przystępnego na każdą kieszeń – nierzadko jest też decyzją świadomego konsumenta umotywowaną etycznymi bądź prośrwiskowymi przesłankami. W second-handzie można też znaleźć coś oryginalnego, innego niż propozycja z sieciówek. Widzowie telewizji Lifetime zobaczą niebawem, w jaki sposób uczestniczki programu poradzą sobie z presją czasu i tematem zadania, aby stworzyć zwycięską stylizację za niską cenę.

Izabella Wiley, dyrektor generalna na Europę Środkowo-Wschodnią w A+E Networks powiedziała „W A+E Networks doceniamy i zachęcamy kobiety do tego, by wyrażały siebie w kreatywny i odważny sposób. Bez wątpienia, moda jest jednym z narzędzi, które im to umożliwia. „Królowe second-handów” to pierwszy polski program w telewizji Lifetime i jedna z pierwszych produkcji ukazująca fenomen second-handów w naszym kraju. Mamy nadzieję, że program nie tylko zaciekawi naszych widzów, ale też ich zainspiruje”.

„Pomysł programu to odpowiedź na społeczny trend, jaki wytworzył się w ostatnich latach, wśród kobiet – poszukiwaczek wyjątkowych, oryginalnych ubrań, za niewielkie pieniądze. „Królowe second-handów” to program skrojony na miarę dzisiejszej fashionistki – kobiety świadomie kształtującej uliczną estetykę i zmieniającej sposób myślenia o sklepach z odzieżą używaną. Zdecydowaliśmy się pokazać ten świat od kulis, aby zwrócić uwagę widzów na to ciekawe zjawisko” – mówi Ryszard Sibilski, prezes Endemol Shine Polska.

Firma Endemol Shine Polska, producent programu „Królowe second-handów” odpowiada również za realizację tytułów takich jak „Twoja twarz brzmi znajomo”, „The Brain. Genialny umysł” czy „MasterChef”. Ze strony A+E Networks producentem nadzorującym jest Agnieszka Kubiak, dyrektor ds. lokalnych produkcji, a Małgorzata Perkowska z Endemol Shine Polska. Reżyserem jest Szymon Łosiewicz.

Program „Królowe secondhandów” będzie trzecią lokalną produkcją A+E Networks w Polsce tej jesieni – pozostałe premiery będą miały miejsce w telewizji Crime+Investigation (Polskie zabójczynie) oraz HISTORY (Poszukiwacze zaginionej prawdy).

ZOSTAW ODPOWIEDŹ