Reklama

Nadchodzi Nest Bank

Data:

- Reklama -

Na polskim rynku bankowym pojawił się właśnie Nest Bank, tworzony z myślą o obsłudze klientów detalicznych i mikroprzedsiębiorstw.

– Budujemy bank, na którym można polegać, dzięki któremu rodzina będzie mogła bezpiecznie rozwinąć skrzydła – mówi Bartosz Chytła, pierwszy wiceprezes zarządu, odpowiedzialny za strategię. Mocnym atutem nowego banku ma być oferta kredytowa i przyjazne procedury.

„Nest” to po angielsku „gniazdo”. I na wartościach, które gniazdo symbolizuje, takich jak: bezpieczeństwo, opiekuńczość, zaradność, bank zamierza budować swój wizerunek. – Nest Bank będzie bankiem dla rodziny – deklaruje Bartosz Chytła.

Według przedstawicieli banku pierwszym krokiem na drodze do stworzenia nowej marki było zrozumienie potrzeb emocjonalnych klientów. – W dzisiejszym świecie wszystko jest zmienne. Każdego dnia coś innego jest na czasie, coś innego jest polecane. Trudno znaleźć coś niezmiennego i bezpiecznego, coś, na czym będzie można polegać niezależnie od okoliczności – wyjaśnia Maciej Pichlak, dyrektor marketingu Nest Banku. – Nest Bank niczym gniazdo chroni i pozwala rodzinom bezpiecznie rozwinąć skrzydła. Pomagamy złapać bezpieczeństwo finansowe w przyjaznej atmosferze oraz trzymać się z daleka od modnych i niebezpiecznych produktów finansowych.

Kolorami banku są brązowy i niebieski. Brąz kojarzy się ze spokojem, harmonią i równowagą. Niebieski z ładem, porządkiem. Logo stylizowane jest na odręczny podpis, co symbolizować ma gwarancję danego słowa, osobistego poręczenia za złożoną obietnicę.

Rodzinny bank pomoże w pozyskaniu finansowania. Już teraz Nest Bank jest jednym z nielicznych banków, który uwzględnia środki z rządowego programu „Rodzina 500 Plus” w ocenie zdolności kredytowej. W efekcie cała rodzina znajdzie w Nest Banku coś dla siebie: zarówno młodzi, jak i mikroprzedsiębiorcy – właściciele ustabilizowanych już biznesów, takich jak kancelarie prawne, przychodnie lekarskie czy gabinety stomatologiczne. Nest Bank wyróżniać też będzie szybkość działania. Dla zilustrowania tego kierunku przedstawiciele banku podają rozwiązania przyjęte przy konstruowaniu kredytów dla mikrofirm. Kredyt dla Profesjonalistów udzielany jest w ciągu 5 minut, a środki udostępniane nawet po 24 godzinach. Podobne atuty ma oferta dla przedsiębiorców. – Oceniamy biznes, a nie tylko papiery – podsumowuje filozofię działania banku Bartosz Chytła.

W odróżnieniu od trendów w branży zarządzający Nest Bankiem postawili też na rozwój sieci placówek, które bardziej przypominają kawiarnię niż bank. – Dobrze zaprojektowane wnętrze ma wpływ na komfort klienta, dlatego zdecydowaliśmy się na naturalne drewno i ciepłe kolory w oddziałach – mówi Maciej Pichlak. – Nasze oddziały są przytulne, aż chce się do nich wejść. W ten sposób zmniejszamy dystans. W badaniu oceniającym wygląd nowego wystroju oddziałów Nest Banku konsumenci najczęściej wskazywali na takie cechy jak: przytulność wnętrza, bliskość, przyjazność, ciepło, swojskość, kameralność i skojarzenie z kafejką.

W tym momencie bank ma 52 placówki własne i ponad 40 uruchomionych w ramach franczyzy, którą chce rozwijać głównie w mniejszych miastach. Docelowo, po kilku latach sieć oddziałów franczyzowych ma liczyć 300 placówek. Równolegle prowadzone są intensywne prace nad nowymi funkcjonalnościami w bankowości internetowej i mobilnej, która ma pełnić funkcję narzędzia do zarządzania domowymi finansami. Bank ma swoje oddziały m.in. w Warszawie i Białymstoku oraz nowo otwartą placówkę franczyzową w Suwałkach (ul. Chłodna 6).

Nest Bank jest marką handlową FM Banku PBP SA, działającego dotychczas na rynku pod dwiema markami: Bank SMART i BIZ Bank. Z końcem października dotychczasowe marki handlowe, podobnie jak nazwa FM Bank PBP SA, zostaną zastąpione jednolitą marką handlową i nazwą Nest Bank. Zastąpienie dotychczasowych marek handlowych i nazwy nie będzie miało wpływu na umowy zawarte przez klientów z FM Bankiem PBP SA – będą one kontynuowane na dotychczasowych zasadach przez Nest Bank.

3 KOMENTARZE

  1. Szanowna Pani Grażyno, jeżeli jest Pani zainteresowana otwarciem placówki partnerskiej Nest Banku, to po szczegóły zapraszam na naszą stronę: nestbank.pl/o-nas/siec-partnerska.html. Korzyści jakie płyną z takiej formy współpracy, to m.in.: prowadzenie działalności konkurencyjnej poza placówką, prowadzenie sprzedaży mobilnej oraz telemarketingu czy też profesjonalne szkolenia produktowe.

    Gdyby pojawiły się jeszcze jakieś pytania, pozostaję do dyspozycji.

    Pozdrawiam,
    Opiekun Klienta Nest Bank
    nestbank.pl

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Udostępnij:

Reklama

Najczęściej czytane

Przeczytaj więcej
Powiązane

Zło czai się wszędzie. Recenzja książki „Bicz Pana” Roberta M. Rynkowskiego i konkurs

"Bicz Pana" to kolejna pasjonująca odsłona z serii kryminalno-sensacyjnych...

Stosunek Polaków do zabytków innych kultur na terenie Polski

Zdecydowana większość Polaków chce, aby dziedzictwo innych kultur traktować...

„Żywioły kobiety” – odkryj siłę kobiecego potencjału podczas warsztatów na Suwalszczyźnie

Czy kiedykolwiek zastanawiałaś się nad pełnią swojego potencjału? Czy...

Moje miejsca – Suwalszczyzna. Przewodnik osobisty

Przypatrując się ofercie gospodarstw agroturystycznych można zauważyć, że dużą...