KONFERENCJA zamykająca projekt Kampanii Promocyjnej Pojezierza Suwalsko-Augustowskiego, realizowanej pod hasłem „Suwalszczyzna kraina jak baśń”, odbędzie się w Hotelu Loft 1898, Suwałki.
W programie:
8.00 – 9.00 Rejestracja uczestników, kawa powitalna
9:00 – 9:30 Przywitanie gości, podsumowanie działań realizowanych w ramach
9.30 – 10.00 Prezentacja pierwszej na rynku kompleksowej aplikacji mobilnej – Planer Turystyczny Suwalszczyzny.
10:00 – 11:30 Kreowanie marki regionu, wspólna promocja obszaru i jego produktów turystycznych – Kampanii Promocyjnej Pojezierza Suwalsko-Augustowskiego „Suwalszczyzna kraina jak baśń”.
Adam Mikołajczyk – Best Place – Europejski Instytut Marketingu Miejsc
11:30 – 11:45 Przerwa kawowa
11.45 – 12.30 Marketing – tysiące sposobów na zdobycie uwagi, zainteresowania, sprzedaży – Cezary Molski Turystyka i Marketing Terytorialny
12:30 – 13.15 Produkty niszowe i wspólna, wielosektorowa promocja Suwalszczyzny jako ważne elementy konkurowania na współczesnym rynku turystycznym.
Dyskusja moderowana
13:15-13:45 Nowa perspektywa finansowa 2014–2020 – szansą na rozwój innowacyjnych przedsięwzięć w gospodarce turystycznej.
14:45 – 15:15 VTS.BIKE – Aplikacja dla ludzi aktywnych
15.15 – 16.15 Prezentacja materiałów i filmów promocyjnych przygotowanych w ramach kampanii przez dzieci i młodzież z całej Polski uczestniczącej w projekcie.