Sezon kolorów – fotorelacja z pokazu mody

8
202
Sezon kolorów - fotorelacja z pokazu mody Niebywałe Suwałki 5

Wiosna i lato 2012 znajdą się we władaniu kolorów i barwnych połączeń, zaskakujących i energetycznych. Próbkę tegorocznych trendów można było zobaczyć podczas pokazu mody w centrum Suwałki Plaza, będącego najważniejszym wydarzeniem modowym w mieście.

Pokaz mody był tym razem niezwykle urozmaicony. Oprócz profesjonalnych modeli i modelek, na wybiegu pojawili się amatorzy – uczestnicy akcji „Metamorfozy”, którzy przez ponad 2 miesiące wyciskali siódme poty na siłowni, poddawali się ćwiczeniom motywacyjnym i szkolili się w zakresie zdrowego odżywiania (zobacz ich zdjęcia z pokazu – http://www.niebywalesuwalki.pl/9588). Kolejne prezentacje obowiązujących trendów znajdujących się w kolekcjach najemców centrum Suwałki Plaza przerywane były przebojami Janusza Laskowskiego, kojarzonego przede wszystkim z „Beatą z Albatrosa”, „Kolorowymi Jarmarkami” i „Żółtym jesiennym liściem”. Gościem specjalnym pokazu mody była Miss Polonia 2011 – Marcelina Zawadzka, która promowała tego dnia w Plazie markę „Moodo” i odebrała od przedstawiciela firmy – Dariusza Niewiadomskiego upominki. Jednym z punktów programu była również koronacja królowej piękności na „Miss Moodo”.

Prezentację kolekcji na wybiegu rozpoczęła firma „Smyk”. W rolę modelek i modeli wcieliły się dzieci ubrane w bajecznie kolorową odzież „Cool Club”. „Big Star” w najnowszej kolekcji korzystał z ciekawej stylistyki denimowej z nadrukami, w soczystych kolorach, wykorzystującej motywy industrialne. „Martes Sport” najnowszymi propozycjami zachęcał do podjęcia aktywności fizycznej. „KappAhl” zaprezentował „wiosnę w pełni”, czyli intensywne barwy, wzory wzięte od cyganerii i inspiracje naturą. Propozycje tej marki to gra kolorów i różnorodność wzorów pod hasłem „Peace and Love”. Z kolei „Moodo”, wykorzystujące w promocji wizerunek Marceliny Zawadzkiej, to swobodny styl linii Electric Dreams, Surf Safari oraz Palm Springs, opierający się na odważnym łączeniu kolorów. Wybieg należał również do CCC, „Deichmanna”, 4F i „Camaieu”. Sportowy design, ale też elegancję i romantyzm promował „New Yorker”. Kolekcję kurtek skórzanych zaprezentował sklep „Leopardi”. W biżuterię i dodatki modelki zaopatrzyła australijsko-brytyjska marka „Diva”. 

Fot. Marcin Marczak – http://www.photomim.com

8 KOMENTARZE

  1. nie jestem żadnym autorytetem, ale Wojtek, którego może znasz ze zdjęć koncertowych, kiedyś mi powiedział, żebym nie ucinał nóg:) Marcin, też to musisz poprawić:)

Leave a Reply