Reklama

Szturm z kolekcją mody i znanym nazwiskiem

Data:

- Reklama -

W Suwałkach i Augustowie – podczas dużych imprez kulturalnych pojawi się wystawa pod hasłem „Odwieczna potrzeba natury – Podlaskie”. 63 zdjęcia są elementem kampanii promocyjnej regionu, której koszt to około 600 tys. złotych. Póki co, w sieci można obejrzeć spoty reklamowe naszego województwa.

Nasze miasto promuje się hasłem „Pogodne Suwałki”, region z kolei stawia na zdjęcia i spoty wykorzystujące aspekt wielokulturowości, ale także i znane osoby. Tu wskazać trzeba udział Tomasza Tomaszewskiego, który w jednej z etiud filmowych opowiada o prof. Andrzeju Strumiłło.

Swój wkład w promocję regionu ma też białostocka projektantka mody Elwira Horosz, laureatka Podlaskiej Marki Roku. Jej kolekcja wykorzystuje kolorystykę pikseli z żubra – logo podlaskiego, które wyszło spod ręki malarza Leona Tarasewicza.

Kolekcja Elwiry Horosz została nagrana w scenerii dworu w Krasnogrudzie, należącego niegdyś do rodziny Czesława Miłosza, a obecnie spełniającego funkcję Międzynarodowego Centrum Dialogu.

Fot. Urząd Marszałkowski – gala Podlaskiej Marki Roku oraz pokaz mody w warszawskiej „Fabryce Trzciny”.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Udostępnij:

Reklama

Najczęściej czytane

Przeczytaj więcej
Powiązane

Kwiatowa Gala już w ten weekend (wygraj vouchery)

Suwałki Arena czeka w weekend na wszystkich miłośników roślin...

Co oznacza szarpanie silnika i jak temu zaradzić?

Za nierówną pracę silnika samochodu mogą być odpowiedzialne usterki...

Polacy już prawie gotowi na grilla w majówkę. W tym roku przeznaczają na biesiadę średnio od 50 do 150 zł

66% Polaków planujących spotkania przy grillu w okresie majówki...