Reklama

Total look czy black & white? Pokaz mody w Plazie już 8 marca

Data:

- Reklama -

wiosna_lato2013Wiosna 2013 rozkwitnie nie tylko kolorami – na wybiegach króluje jeden ton – od stóp do głów, geometryczne wzory lub barwne kwiaty, klasyczny jeans denim, styl black & white. Takie trendy wylansowały znane domy mody i projektanci, sieciówki nie zostają jednak w tyle. Podczas pokazu mody wiosna – lato w Plazie zaprezentują odzież z najnowszych kolekcji.

Materiał promocyjny.

Będzie na co popatrzeć. Wielbicielki soczystych kolorów i panie, które wolą pastele w tym sezonie mogą zawrzeć rozejm. Róż, pistacjowa zieleń, błękit i kobalt będą tak samo popularne jak neonowe barwy, styl colorblocking, czy czarno-białe szachownice lub szerokie pasy. Zestaw „must have” nie zachwyci natomiast minimalistek. Miksy wzorów, kolorów i zwierzęcych motywów od dawna pojawiają się na wybiegach. O dziwo, wśród obowiązujących trendów utrzymał się także metaliczny połysk, promowany m.in. przez Burberry Prorsum.

HermÈs i Balenciaga stawiają na kobalt. Balmain i Gaultier odświeżają look Madonny, serwując skóry i siatki połączone z ciężką biżuterią. Moschino promuje styl lat 60. Ralph Rucci przekonuje do zieleni, szczególnie zieleni pistacjowej. Dolce & Gabbana kusi wzorzystymi tkaninami, nadrukami i feerią barw. Dior i Calvin Klein zwracają się w stronę stonowanych kolorów – szarości, czerni i bieli.

Kolekcje inspirowane tym, co pojawia się w wielkim świecie, właśnie wchodzą do popularnych sklepów odzieżowych. W piątek – 8 marca od godz. 17.00 będzie można przekonać się, co znalazło się w najnowszej ofercie sklepów w centrum Suwałki Plaza. Pokaz mody wiosna – lato 2013 będzie okazją do zapoznania się z ofertą sklepów: Martes Sport, KappAhl, Big Star, Diva, Camaieu, 4F, Other Look, Natali i Smyk.

KappAhl podobnie jak Dolce & Gabbana ma w swojej ofercie kwiatowe, dziewczęce nadruki. Firma przygotowała bardzo kobiece zestawy z dodatkami wzbogaconymi o metalowe elementy. Naturalne tkaniny, kolory: czarny, zielony, niebieski, różowy, biały, granatowy, koralowy to znaki rozpoznawcze wiosenno-letniej odzieży tej marki.

New Yorker, który z sukcesem promuje marki własne: Fishbone I Fishbone Sister, Amisu, Smog, Censored, Swimwear, Accessories, proponuje w tej odsłonie ubrania z motywami zwierzęcymi, etnicznymi, wszelkimi kwiatowymi wzorami. Amisu, czyli ubrania kobiece i eleganckie, dostępne będą w pastelowych tonacjach, przywołujących na myśl modę z lat 60. Dominujący kolor to róż w rozmaitych odcieniach i zestawach, ale także kontrastujące z nim barwy militarne, połączenia black & white. Kolorystyka Fishbone Sister (odzież dla młodzieży) to słodkie pastele występujące obok ciemnych, rockowych elementów. Mieszanka trendów obowiązuje także mężczyzn. Kolekcja męska charakteryzuje się stonowaną kolorystyką, ziemistymi barwami i wzorami kamuflażu, które zestawione zostaną z klasycznym denimem, koszulami oraz casualowymi t-shirtami. Panowie również powinni zwrócić uwagę na dodatki w postaci okularów słonecznych i kapeluszy.

Sklep „Other Look” proponuje w tym sezonie odzież firmy Stefanel we włoskim stylu: luźne, nieopinające ciała koszule damskie, bawełniane bluzeczki łączone z narzutkami w barwach wiosennych. Zwiewne, wykonane z jedwabiu sukienki i kombinezony, połączone z biżuterią Massimo Dutti, zostaną zaprezentowane w trakcie pokazu z torebkami firmy Monnari i David Jones. Kolekcja męska zachwyci panów, którzy doceniają urok lnianych marynarek i koszul w stonowanych kolorach.

Martes Sport w sezonie wiosna – lato 2013 promować będzie: Nike, Adidas, Reebok, oraz cieszące się dużym zainteresowaniem wśród miłośników sportu i outdooru marki: Iguana, Hi-Tec i oczywiście… Martes. Całość asortymentu dopełni podczas pokazu mody obuwie Ecco i Salomon.

Odzież spod znaku Iguana, Hi-Tec i Martes przeznaczona jest zarówno dla osób, które uwielbiają aktywny wypoczynek, oraz dla tych, którzy dopiero zaczynają swoją przygodę z turystyką. Duży wybór kurtek, bluz typu softshell, spodni i odzieży termoaktywnej, wykonanych z wysokiej jakości materiałów z użyciem nowoczesnych membran takich jak Gore-tex, Event, Primaloft i Tecproof, pozwoli miło spędzić czas, niezależnie od warunków atmosferycznych. Odzież i obuwie sportowe marek Nike, Adidas i Reebok łączy w sobie wysoką funkcjonalność, a zarazem nowatorstwo, wyznaczając nowe trendy w modzie.

Big Star w tym sezonie kieruje się indywidualizmem klientów, swobodą w ubiorze, które podkreślają osobowość i dają pewność siebie w każdej sytuacji. Nowa kolekcja Big Star została zaprojektowana z myślą o współczesnych kobietach i mężczyznach, którzy bez względu na sytuację i niezależnie od stylu życia chcą czuć się atrakcyjnie, komfortowo i pewnie. Kolekcja charakteryzuje się świeżą paletą kolorystyczną, prostotą i funkcjonalnym designem oraz starannie dobranymi materiałami. Trzy linie odzieżowe są odpowiedzią na potrzeby różnych ludzi, znajdujących się w różnych sytuacjach.

Linia Office to praktyczne i eleganckie stroje do pracy, biura i na bardziej formalne okazje. Casualowa linia City to propozycja dla tych, którzy cenią sobie swobodę w sposobie bycia i ubierania. Z kolei tym, którzy na co dzień wybierają aktywny tryb życia i nieformalny styl, dedykowana jest linia Active. Wśród różnorodnych fasonów i odcieni – od prostych klasycznych, niebiesko-granatowych spodni, po rurki w pastelowych, letnich kolorach, każdy znajdzie model odpowiedni dla siebie. Ciekawą alternatywą dla denimu są spodnie typu chino oraz cała gama szortów w różnych konfiguracjach.

Podczas pokazu wiosna – lato 2013 zostaną zaprezentowane również propozycje dla dzieci. Smyk przedstawi projekty marki Cool Club i oryginalne ubranka z licencjonowanych kolekcji m.in. Monstr High, Pet Shop, Księżniczek czy Cars.

Na 8 marca niespodziankę przygotowała także Perfumeria „Douglas”. W Dniu Kobiet panie będą mogły skorzystać z konsultacji makijażowych, pielęgnacyjnych oraz bezpłatnych konsultacji dietetyka – Aleksandry Turczyńskiej, a także porad specjalisty z pracowni „Yellow Button”, dotyczących modowych trendów. Konsultacji udzielać zamierzają też instruktorki fitness ze „Snap – Fitness”. Uwaga! W dniach 6 – 9 marca „Douglas” zaprasza na zabiegi (henna brwi, makijaż, manicure biologiczny i inne) w wyjątkowej cenie – 10 zł.

Fot. Materiały prasowe oraz Niebywałe Suwałki – zdjęcia z poprzednich pokazów mody w Plazie.

1 KOMENTARZ

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Udostępnij:

Reklama

Najczęściej czytane

Przeczytaj więcej
Powiązane

500 kolarzy ścigało się na najpiękniejszych drogach Suwalszczyzny

W miniony weekend (17-19 maja) zakończyła się 4. edycja...

„Kuchenne rewolucje”: Finał sezonu w Suwałkach

Przed nami finałowy odcinek serii - dziś o godz....

Terytorialsi zaangażowani w suwalski epizod Sarex 24

Wczoraj na terenie naszego województwa odbyły się kolejne działania...