Reklama

Koko koko blues jest spoko?

Data:

- Reklama -
Ilustr. www.freedigitalphotos.net
Ilustr. www.freedigitalphotos.net

Nie chodzi jednak o plebiscyt popularnego polskiego bluesowego kwartalnika, a o Targi Kultury i Promocji Miast i Regionów Poloniada 2014. Jednym z punktów wydarzenia było wręczenie Kogutów w różnych dziedzinach aktywności. Suwalski festiwal otrzymał w swojej kategorii trzecią nagrodę.

Gdzie kogut nie pieje, tam się źle dzieje. W Suwałkach w tym roku Kogut zapieje, więc jest cień szansy, że wszelkie obawy, szczególnie finansowe, dotyczące organizacji najbliższej edycji SBF można odsunąć w niebyt. Tego byśmy życzyli organizatorom, miejska kasa nie jest przecież bez dna.

SBF znalazł się w licznym gronie nominowanych do nagrody Koguta, która przyznawana jest w ramach Targów Kultury i Promocji Miast i Regionów Poloniada 2014 w płockiej Orlen Arenie. Wydarzenie było okazją do prezentacji oferty kulturalnej oraz turystycznej polskich miast leżących w najróżniejszych zakątkach Polski. Prócz wymiany doświadczeń i prezentacji produktów z tych dwóch obszarów, uczestnicy targów mogli poznać liderów w 9 kategoriach: promocji, czyli najlepszej kampanii reklamowej, wydawnictwa promocyjnego i informacyjnego, najlepszego hasła promocyjnego, video – reklamy, kreatora promocji, lidera kultury, najważniejszego wydarzenia kulturalnego, festiwalu roku oraz kreatora kultury. 

O tym, kto zasłużył na nagrodę, zdecydowało profesjonalne jury, w skład którego weszli: Krzysztof Nepelski – pełnomocnik ds. relacji instytucjonalnych, który koordynuje współpracę GRUPY RMF z Jednostkami Samorządu Terytorialnego, Cezary Molski – specjalista w zakresie marketingu destynacji oraz produktów turystycznych realizowanych w ramach struktur instytucji publicznych oraz prywatnych, Justyna Makowska – certyfikowany project manager, trener biznesu, konsultant, wykładowca, praktyk zarządzania marką oraz Robert Stępowski – ekspert ds. marketingu terytorialnego, redaktor naczelny portalu marketingmiejsca.com.pl.

Poniżej wyniki w poszczególnych kategoriach:

Lider Promocji: I miejsce – Województwo Lubelskie (Lubelskie – Smakuj życie); II miejsce – Miasto Sandomierz (Kampania wizerunkowa wynikająca ze współpracy przy realizacji serialu „Ojciec Mateusz”); III miejsce – Miasto Iława (Za kampanię promocyjną – Jeziorak jednym z 7 nowych cudów Polski),

Wydawnictwo Promocyjne: I miejsce – Miasto Częstochowa („Jasne, że Częstochowa” – bezpłatny miesięcznik Miasta Częstochowy); II miejsce – Miasto Kalisz (Kalisia Nowa …o Kaliszu z kulturą); III miejsce – Miasto Płock (MiastO! Żyje).

Najlepsze hasło reklamowe: I miejsce – Miasto Nowy Dwór Mazowiecki („Szczęśliwego Nowego Dworu!”); II miejsce – Stowarzyszenie turystyczne Kaszuby Północne („Błękitna Norda – morze inspiracji”); III miejsce – Powiat Płock („Powiat Płocki dobrze ułożony”).

Video – reklama roku: I miejsce – Miasto Białystok (Original Source Up To Date Festival); II miejsce – Stowarzyszenie turystyczne Kaszuby Północne („Kaszuby północne – Morze inspiracji”); III miejsce – Miasto Bielsko-Biała („Bielsko-Biała. Wyobraź sobie miasto …”).

Kreator Promocji: I miejsce – Miasto Hrubieszów („Od wizji do nowoczesnego zarządzania podregionem Gotania”); II miejsce – Miasto Olsztyn („Olsztyn. Aktywnie!”); III miejsce – Miasto Wągrowiec (Projekt: Wągrowiec perłą w koronie jezior – promocja walorów turystycznych miasta – Hasło promocyjne – „Wągrowiec. Wyzwala energię” oraz Gadżet promocyjny: kawa cystersko-pałucka).

Lider Kultury: I miejsce (Miasto Tarnów); II miejsce – Miasto Tarnobrzeg; III miejsce – Miasto Oława.

Najważniejsze wydarzenie kulturalne: I miejsce – Miasto Kalisz (Międzynarodowy Festiwal Pianistów Jazzowych w Kaliszu); II miejsce – Miasto Rzeszów (Wschód Kultury – Europejski Stadion Kultury); III miejsce – Miasto Słubice (Międzynarodowy Festiwal Sztuki „Most/ Die Brücke” Energia dla Sztuki).

Festiwal roku: I miejsce – Miasto Płock (Festiwal Audioriver); II miejsce – Miasto Sieradz (Sieradz Open Hair Festival); III miejsce – Miasto Suwałki (Suwałki Blues Festival).

Kreator kultury: I miejsce – Miasto Gorzów; II miejsce – Miasto Puławy (Puławoaktywni); III miejsce – Miasto Ustronie Morskie (Warsztaty Satyry i Karykatury „MORKA”).

Poprzedni artykuł
Następny artykuł

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Udostępnij:

Reklama

Najczęściej czytane

Przeczytaj więcej
Powiązane

Kwiatowa Gala już w ten weekend (wygraj vouchery)

Suwałki Arena czeka w weekend na wszystkich miłośników roślin...

Co oznacza szarpanie silnika i jak temu zaradzić?

Za nierówną pracę silnika samochodu mogą być odpowiedzialne usterki...

Polacy już prawie gotowi na grilla w majówkę. W tym roku przeznaczają na biesiadę średnio od 50 do 150 zł

66% Polaków planujących spotkania przy grillu w okresie majówki...