Google wraz z partnerem TechSoup uruchomił w Polsce specjalny program dla Organizacji Non-profit, w ramach którego organizacje pożytku publicznego mogą za darmo korzystać z szeregu aplikacji i narzędzi w sieci.
Dzięki wykorzystaniu tych narzędzi, organizacje mają szansę działać sprawniej, przyciągnąć jeszcze więcej darczyńców oraz podnieść świadomość na temat swoich działań i ich roli w społeczeństwie – a wszyscy doskonale wiemy, jak istotne są to elementy.
Organizacje, które zakwalifikują się do programu, będą mogły korzystać z usług Google, takich jak:
- Google Ad Grants, umożliwiająca organizacjom non-profit prowadzenie bezpłatnych kampanii reklamowych. Wspieramy organizacje, dając im do dyspozycji 10 000 USD miesięcznie na reklamy w systemie AdWords, dzięki czemu mogą one promować różnego rodzaju akcje charytatywne i inicjatywy na stronach wyszukiwarki Google.
- Google Apps dla Organizacji Non-profit: Gmail, Kalendarz i Dysk, czyli darmowa wersja pakietu Google Apps dla firm, które ułatwią pracę organizacji.
- Program YouTube dla Organizacji Non-profit, dający możliwość budowania marki i komunikacji z odbiorcami poprzez kanały na YouTube.
- W ramach programu organizacje mogą też korzystać z materiałów edukacyjnych, takich jak poradniki czy case studies. Dzięki Google+ mogą być w stałym kontakcie z innymi organizacjami z całego świata i wymieniać się cennymi doświadczeniami.
Szczegóły programu na stronie Google dla Organizacji Non-profit.