Reklama

#Louboutinize – firma z Suwałk współpracuje ze światowym projektantem

Data:

- Reklama -

Globalna aplikacja związana z produktami projektanta Christiana Louboutina – Louboutinize powstała w Suwałkach. Firma Code & Pepper, działająca w Parku Naukowo-Technologicznym, pracuje nad kolejnymi dodatkami, z których korzystają użytkownicy i o których piszą znane modowe czasopisma.

Współpraca Code & Pepper z Louboutinem i reprezentującą go agencją La Moulade to efekt zmian, które przeszła suwalska firma z branży IT, by przebić się na rynku międzynarodowym. – W pewnym momencie podjęliśmy decyzję, że wychodzimy ze zleceń z Polski i skupiamy się na zagranicy. Aby tego dokonać, musieliśmy trochę zmienić dotychczasowe myślenie. Zdecydowaliśmy się na rebranding, stworzyliśmy nową koncepcję firmy – tłumaczy Adam Pogorzelski, dodając, że założenie, iż wizerunek „firmy z urokliwego końca świata”, tworzonej przez pasjonatów może przyciągnąć zleceniodawców ze świata, okazało się słuszne.

Jesienią ubiegłego roku firma była nominowana w plebiscycie jednego z najbardziej opiniotwórczych serwisów na świecie – Awwwards.com. – Chwilę po konkursie zgłosiła się do nas agencja La Moulade z siedzibą w Londynie, która obsługuje Christiana Louboutina – wspomina Pogorzelski. Gdy propozycja pracy nad aplikacją zyskała akceptację samego projektanta, co nastąpiło wiosną 2015 roku, Code & Pepper rozpoczęła realizację międzynarodowego wyzwania.

logoLouUżytkownicy mogą z aplikacji korzystać od wakacji, a średnio co miesiąc udostępniane są nowe filtry. Obecnie Code & Pepper dopracowuje filtr z akcesoriami marki Louboutin, które można dowolnie modyfikować: przesuwać, zmniejszać, powiększać, obracać. Każdy z filtrów ma swoją historię i związany jest bezpośrednio albo z konkretnym produktem tej luksusowej marki lub akcją promocyjną. Użytkownicy mogą nałożyć na swoje zdjęcia z produktami Louboutina – obuwiem, lakierami, szminkami etc. różnorodne filtry, np. nogi – również te należące do gwiazdy burleski Dity Von Teese lub czerwony filtr  o nazwie Rouge – charakterystycznym kolorem tej marki.

Dodatkowym wyzwaniem było zintegrowanie Louboutinize z dostępnymi platformami, choćby www.weibo.com – w Chinach Louboutin ma duży rynek zbytu. Ryzyko opłaciło się. Code & Pepper ma na swoim koncie również współpracę z korporacją Novartis, dla której spółka zrealizowała niedawno aplikację Keep It Pumping, wpisującą się w ogólnoświatową akcję zapobiegania chorobom serca. Użytkownicy mogą zmierzyć puls, a swój rytm serca porównać z rytmem serca celebrytów lub znajomych. Na tym zespół Code & Pepper nie zamierza poprzestać. Firma cały czas się rozwija, prowadzi też otwarty nabór pracowników.

O aplikacji w mediach:

You Can Now 'Louboutinize’ Your Photos With The New Christian Louboutin App

Christian Louboutin Launches iPhone Photo-Filter App Called Louboutinize

Louboutinize: the App photo-filter by Christian Louboutin

4 KOMENTARZE

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Udostępnij:

Reklama

Najczęściej czytane

Przeczytaj więcej
Powiązane

Podlaskie Diamenty Forbesa. Code&Pepper ponownie z najwyższym wynikiem

Na liście Diamentów Forbesa w edycji 2022 znalazło się...

Zbliża się Forum Biznesowe Pogranicza. Gościem m. in. prof. Jerzy Buzek (audio)

Jak prowadzić biznes w czasach niepewności, pandemii, ciągłych zmian...

Trwa Forum Biznesowe Pogranicza – brak wykwalifikowanych kadr największą bolączką

Dwudniowe wydarzenie konferencyjne, czyli Forum Biznesowe Pogranicza odbywające się...

Aplikacja biznesowa z PNTPW skutecznie „upolowana”

W dobie komputerów, smartfonów, tabletów czy samego Internetu na...