Ośrodek Enterprise Europe Network przy Parku Naukowo-Technologicznym w Suwałkach serdecznie zaprasza podlaskich przedsiębiorców do wzięcia udziału w międzynarodowej giełdzie kooperacyjnej organizowanej 27 września 2016 roku podczas Międzynarodowych Targów Wyrobów Spożywczych POLAGRA FOOD w Poznaniu.
Do kogo jest kierowane wydarzenie?
Wydarzenie dedykowane jest przedstawicielom firm i innych podmiotów działających w szeroko pojętej branży spożywczej, w tym w następujących sektorach:
- żywność i napoje (producenci, dystrybutorzy, importerzy)
- HoReCa
- technologie spożywcze
- opakowania
- transport i logistyka
Jak to działa?
Uczestnicy w formularzu rejestracyjnym dostępnym on-line określają profil swojej działalności oraz rodzaj współpracy, którą chcieliby nawiązać.
Dane zarejestrowanych firm umieszczane są w katalogu on-line na stronie internetowej giełdy.
Z katalogu on-line zarejestrowani uczestnicy dokonują wyboru firm, z którymi chcieliby spotkać się podczas giełdy.
27 września 2016 r., przy ponumerowanych stolikach, odbędą się serie uprzednio zaaranżowanych 30-minutowych, indywidualnych spotkań.
Dlaczego warto wziąć udział w giełdzie?
Formuła giełdy to jeden z najefektywniejszych, tani i wygodny sposób na spotkanie wielu potencjalnych partnerów biznesowych skupionych w jednym miejscu i czasie.
Wszyscy uczestnicy związani są z sektorem spożywczym.
Wszyscy uczestnicy są zainteresowani nawiązaniem nowych kontaktów biznesowych.
Doskonała okazja do spotkania przedstawicieli firm z wielu krajów europejskich.
Ile to kosztuje?
Udział w giełdzie jest bezpłatny.
Uczestnikom przysługuje:
Bilet wstępu na targi POLAGRA FOOD dla 1 osoby (przedstawiciela firmy, ważny w dniu odbywania spotkań).
Wpis do katalogu uczestników giełdy.
Indywidualny harmonogram spotkań.
Przerwy kawowe i lekki lunch.
Wsparcie logistyczne, pomoc przy rejestracji oraz podczas trwania giełdy.
Transport na trasie (Suwałki-Poznań-Suwałki)*
Zakwaterowanie z 26 na 27 września w Poznaniu.*
*liczba miejsc ograniczona
Do kosztów leżących po stronie uczestnika należy wyżywienie podczas pobytu.
Oficjalnym językiem spotkań będzie angielski.
WAŻNE TERMINY
do 9 września – rejestracja profili on-line
5-16 września – wybór partnerów biznesowych i wysyłanie propozycji spotkań
Im szybciej dokonają Państwo rejestracji, tym większa liczba zagranicznych partnerów będzie miała możliwość zapoznania się z Państwa ofertą.
Wszystkich zainteresowanych zapraszamy do kontaktu:
Marcin Gnoza: marcin.gnoza@park.suwalki.pl, tel.: 87 564 22 25
Mariusz Szmidt: mariusz.szmidt@park.suwalki.pl, tel.: 87 564 22 24