Suwałki Blues Festival nagrodzony Podlaską Marką Roku

Fot.: Wojciech Oksztol/ Wrota Podlasia, na zdj. Bożena Kamińska, dyrektor SOK; Czesław Renkiewicz, prezydent Suwałk; Anna Naszkiewicz, wicemarszałek województwa i Jerzy Leszczyński, marszałek województwa w 2016 roku, podczas gali finałowej Podlaskiej Marki.

W czwartek, 27 kwietnia w Operze i Filharmonii Podlaskiej w Białymstoku odbyła się uroczysta gala, podczas której poznaliśmy laureatów nagrody Podlaska Marka Roku. W kategorii Wydarzenie zwyciężył Suwałki Blues Festival.

Na podst.: Wrota Podlasia

W tym roku najlepsi w swoich kategoriach okazali się: firma Megdal za implanty kostne pokryte warstwą węglowo-krzemową; firma Mlekovita za wyroby mleczarskie produkowane pod marką MLEKOVITA; firma Pronar za rozbudowę fabryk w Narewce i w Siemiatyczach oraz ukończenie budowy fabryki w Hajnówce; Suwalski Ośrodek Kultury za Suwałki Blues Festival; Galeria Arsenał w Białymstoku; Petros Psyllos za – MATIĘ – sztuczne oko dla osób niewidomych i w końcu Konsulat Honorowy Republiki Finlandii w Białymstoku za akcję Przedsiębiorcy dzieciom.

Wyjątkową, bo przyznaną przez internautów, Markę Konsumentów, zdobyło Hospicjum pw. Proroka Eliasza.

Nagrody wręczają: Henryk Owsiejew, Jerzy Leszczyński, Bogdan Dyjuk.

Dodatkowo, podczas gali ogłoszono laureatów tytułów Honorowego Ambasadora Województwa Podlaskiego oraz Ambasadora Podlaskiej Gospodarki. W tym roku Ambasadorem regionu został Karol Okrasa, w swoich programach często promujący uroki województwa, zaś Ambasadorem Podlaskiej Gospodarki zostali przedstawiciele branży szkutniczej, jachtowej reprezentowani przez: Roberta Hanisza – dyrektora produkcyjnego firmy Ślepsk, Benedykta Kozłowskiego – właściciela stoczni jachtowej Balt-Yacht Sp.j. oraz Sebastiana Nietupskiego – dyrektora zarządzającego firmy Kotniz.

Dodaj komentarz