W niektórych wydziałach Urzędu Miejskiego w ostatnim czasie ruch wzrósł nawet o 25 proc. Pomysł wdrożenia systemu elektronicznej rejestracji petentów i systemu kolejkowego ma być rozwiązaniem problemów oczekiwania na załatwienie sprawy.

– Chcemy być urzędem przyjaznym dla mieszkańców. Przeprowadzane ankiety wśród suwalczan wskazują, że mieszkańcy dobrze oceniają naszą pracę i obsługę przez urzędników – ocenia Czesław Renkiewicz, prezydent Suwałk i dodaje, że nowe rozwiązania doprowadzą do tego, iż będzie zarejestrować się na konkretną godzinę on-line lub przyjść i pobrać numerek w siedzibie Ratusza. – Nie trzeba będzie czekać w kolejce, a będzie można pojawić się w Urzędzie na konkretną godzinę w momencie zaplanowanej przez system wizyty – dodaje prezydent Suwałk.

Wydział Komunikacji będzie pierwszym, w którym zostanie wdrożony system. 1 stycznia wprowadzono przepis zobowiązujący właścicieli do pojazdów do zgłaszania zbycia czy nabycia pojazdów, rejestracji ich w terminie 30 dni. Suwalczanie posiadają również coraz więcej aut. W 2016 roku w Suwałkach było zarejestrowanych 47437 pojazdów. W 2019 już 54601. Nowy system we wszystkich wydziałach powinien zostać wdrożone jeszcze w tym roku.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj