Reklama
- Reklama -

Szukamy pięknych młodych ludzi, ale to nie wygląd ma znaczenie – Dove i Rossmann zapraszają do projektu „Piękna Generacja”

Ruszyła rekrutacja do wspólnego projektu Dove i Rossmann „Piękna Generacja”. To kontynuacjaAlbumu Piękna, w którym marki Dove i Rossmann zaprosiły kobiety w Polsce do podzielenia się swoją historią samoakceptacji i pokochania siebie. Teraz głos chcemy oddać pokoleniu Z, czyli młodym ludziom, którzy odważnie patrzą w przyszłość, cenią autentyczność i indywidualizm. Zachęcamy ich do podzielenia się swoim spojrzeniem na „prawdziwe piękno” – czym ono dla nich jest, jak je rozumieją, co jest jego wyznacznikiem.

Materiał partnera.

Projekt „Piękna Generacja” adresowany jest do osób w wieku 16-26 lat. Jego celem jest ukazanie prawdziwego oblicza młodego pokolenia stawiającego na autentyczność, różnorodność oraz odważną postawę w każdej sferze funkcjonowania. Interesowało nas „zderzenie” dwóch różnych pokoleń, dlatego zdjęcia wykona uznana fotografka z pokolenia silver – Anna Musiałówna. Ponadto projekt zostanie poszerzony o wyjątkowy dokument filmowy, zrealizowany przez duet reżyserski Helenę Ganjalyan i Bartosza Szpaka.

„Piękna Generacja” to kampania, w której Dove i Rossmann po raz kolejny redefiniują pojęcie piękna i odkrywają jego różnorodność, tym razem patrząc z perspektywy pokoleniowej. Zaangażowanie do kampanii z jednej strony przedstawicieli Gen Z, a z drugiej – fotografki reprezentującej pokolenie silver ma podkreślać, że piękno tkwi w różnorodności, a toczący się między pokoleniami dialog otwiera przestrzeń do wzajemnej inspiracji.

Szukamy pięknych młodych ludzi, ale nie ma znaczenia, jak wyglądasz

Aby wziąć udział w projekcie, wystarczy zalogować się w aplikacji Rossmann PL i wysłać zgłoszenie –krótkie nagranie wideo oraz zdjęcia. Rekrutacja potrwa do 3 października br. Spośród wszystkich zgłoszonych osób wybranych zostanie 16 laureatów, którzy zostaną bohaterami sesji zdjęciowej oraz filmu dokumentalnego.  

Dove i Rossmann z misją

Projekt „Piękna Generacja” wpisuje się w misje marek współtworzących kampanię. Dove od 20 lat przeciwstawia się stereotypowemu pojęciu piękna, wspierając akceptację siebie i budowanie czułej relacji ze swoim ciałem: – Po ogromnym odzewie w projekcie „Album Piękna”, do którego zgłosiły się tysiące kobiet, wiedzieliśmy, że musimy kontynuować te działania, by nadal wspierać i promować autentyczne piękno tkwiące w różnorodności. Wraz z naszym partnerem – drogerią Rossmann – stworzyliśmy projekt „Piękna Generacja”. To wyjątkowa przestrzeń dla młodego pokolenia, które z odwagą wyraża swoją indywidualność. Z radością wspieramy młodych ludzi w dzieleniu się swoimi historiami, pokazując, że prawdziwe piękno to nie tylko wygląd, ale przede wszystkim osobowość, pasje oraz odwaga do bycia sobą. Ta kampania to również niezwykła okazja do dialogu między pokoleniami, który daje nadzieję na bardziej otwarty i tolerancyjny świat  mówi Adrianna Karcz, Skin Cleansing Senior Brand Manager w Unilever.

Podobnie Rossmann – chce inspirować, wspierać i pomagać kochać siebie na co dzień.

Jesteśmy bardzo ciekawi pokolenia Zetek, tego, co chcą nam o sobie powiedzieć. Liczymy na stworzenie swego rodzaju pokoleniowego portretu, w którym to pokolenie opowie nam o sobie własnym głosem, a jednocześnie zostanie uchwycone obiektywem świetnej, ale też bardzo już doświadczonej fotografki, która swoją karierę zaczynała jeszcze w erze analogowej. Żeby kochać siebie – do czego jako firma inspirujemy naszych klientów – trzeba dobrze siebie poznać: jakie są moje wartości, na czym mi zależy, jakie są moje potrzeby? I o to nam właśnie chodzi w tym projekcie – mówi rzeczniczka prasowa Rossmanna Agata Nowakowska.

Dołącz do Pięknej Generacji już dziś!

Najnowsze artykuły

We wtorek finał działań Pracowni Motyla w Podróży w Białej Synagodze

W Białej Synagodze w Sejnach we wtorek, 25 listopada...

Klubowy Puchar Europy Fullcontact Karate w Kielcach. Dobre wyniki zawodników z Suwałk

W sobotę, 22 listopada, w Kielcach odbył się Klubowy...

Od grudnia wcześniejsi emeryci i renciści mogą dorobić więcej

Niektórzy emeryci i renciści podejmujący pracę i dorabiający do...

Rossmann podwaja przyjemność – 1+1 gratis na perfumy

Na ten moment czekali wszyscy. W Rossmannie ruszył akcja...

Pierwsze szkolenie „wGotowości” pod okiem instruktorów 1PBOT

Pierwsze szkolenia w ramach programu "wGotowości" odbyły się w...

The Steepwater Band zakończył w Suwałkach trasę z kwartalnikiem „Twój Blues”

Stało się wieloletnią tradycją – nie licząc przerwy pandemicznej...
Reklama

Pozostałe artykuły

„Niezły numer” Wydawnictwa Nasza Księgarnia to gra na sto dwa! (recenzja)

Choć wśród liczb na kolorowych koniczynkach znajdziemy jedynie te od jednego do dwudziestu, to gra „Niezły numer" jest naprawdę taka, jak to ujęliśmy w...

Co robić jesienią? Grać w „Psie smaczki”! (recenzja gry)

Za oknem chłodniej, zatem nieco mniej czasu na zewnątrz spędzamy, szukamy rozrywek „stacjonarnych”, czegoś, co pozwoli przyjemnie spędzić popołudnie. Zawsze warto poszukać ciekawej lektury,...

XIV Konkurs Wiedzy Ekologicznej „Różnorodność biologiczna i formy ochrony przyrody w Polsce”

Rozpoczyna się XIV edycja Konkursu Wiedzy Ekologicznej pod hasłem „Różnorodność biologiczna i formy ochrony przyrody w Polsce”. Do udziału zaproszeni są uczniowie klas VI–VIII...