Reklama

Administracja bazaru pod lupą

Data:

- Reklama -

 

Handlowcy z suwalskiego bazaru nie mogą liczyć na obniżkę stawek czynszu. Jak twierdzi prezydent Suwałk – nie pozwala na to sytuacja finansowa Targowisk Miejskich. Jednym z rozwiązań ma być teraz szukanie oszczędności w samej spółce i zmniejszenie kosztów funkcjonowania administracji.

Spółka Targowiska Miejskie opiekuje się bazarem przy ulicy Sejneńskiej-1 Maja i powierzchnią przy ulicy Grunwaldzkiej. W administracji pracuje 18 osób. Stąd też decyzja ratusza, by przeanalizować koszty związane z funkcjonowaniem jednostki. Na poprawę jej sytuacji finansowej miałaby wpłynąć również budowa płatnego parkingu przy bazarze. Zdaniem niektórych kupców to kolejny cios, który po podwyżkach czynszu, utrudni im prowadzenie działalności gospodarczej.

Więcej:

Na targowisku coraz gorzej – http://www.niebywalesuwalki.pl/3700/

Kupcy kontra ratusz – na linii frontu bez mian – http://www.niebywalesuwalki.pl/2165/

Handlowcy bankrutują. Zapowiadają protest – http://www.niebywalesuwalki.pl/680/

Fot. http://www.freedigitalphotos.net

Poprzedni artykuł
Następny artykuł

1 KOMENTARZ

  1. W Urzędzie Miasta też pracuje dużo nieprzydatnych osób. Dajcie dobry przykład, zacznijcie od siebie.
    „Spółka Targowiska Miejskie opiekuje się bazarem” – w jaki sposób 😉 Zdziera kasę i tyle. Złodziejstwo.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Udostępnij:

Reklama

Najczęściej czytane

Przeczytaj więcej
Powiązane

Terytorialsi, leśnicy i strażacy szkolili się wspólnie na Suwalszczyźnie

Gdy służby łączą siły, powstają wartościowe projekty. Na podstawie...

Trwa montaż tężni solankowej na suwalskich bulwarach

Ta inwestycja, wybrana w głosowaniu na Suwalski Budżet Obywatelski...

Inwestycje w zdrowie: Blisko 5 mln zł na poprawę warunków medycznych

Te fundusze mają być wykorzystane na modernizację pomieszczeń, zakup...