Telewizja i reklamy dotarły już wszędzie. Treści są w autobusach, telefonach komórkowych, w marketach. W suwalskim „Tesco” przy kasach pojawiły się 19-calowe monitory, na których oprócz reklam emitowane są również newsy.
Klient w kolejce do kasy spędza średnio około 8 minut 25 sekund. To czas, by dotrzeć do niego z interesującą propozycją, nowym produktem lub atrakcyjną ofertą. Kanał Wait TV jest więc znakomitym narzędziem, które można wykorzystać do tego celu. Materiały reklamowe emitowane są na monitorach ustawionych przy kasach, wraz z prognozą pogody oraz newsami z dziedziny biznesu, polityki, sportu i kultury.
Telewizje shoppingowe działają już w największych miastach Polski, głównie w centrach handlowych. Według badania przeprowadzonego przez instytut Millward Brown SMG/KRC z taką formą reklamy miało styczność już ponad 7 mln Polaków. Nowa forma reklamy dostępna jest także w Suwałkach.
Materiały Wait TV publikowane są bez dźwięku. W czasie powtarzających się 6-minutowych sekwencji 2 minuty przeznaczone są na newsy; 45 sekund zajmuje autopromocji sieci, a pozostały czas zarezerwowany jest na reklamy. Materiał Wait TV aktualizowany jest aż 5 razy dziennie.
W celu uzyskania szczegółowych informacji na temat Wait TV lub zamówienia reklamy prosimy o kontakt z przedstawicielem naszej Agencji Wydawniczo-Reklamowej pod nr telefonu: 663 905 477.
Dowiedz się więcej: http://digitalsignagenews.pl/aktualnosci,1006/2012,3356/76_-decyzji-zakupowych-jest-podejmowanych-w-sklepie,16017.html