Reklama

Czesane wiatrem, muśnięte kolorem

Data:

- Reklama -
Materiały promocyjne.
Materiały promocyjne.

Swobodne stylizacje, odważne połączenia kolorystyczne, ale też naturalność w każdym calu – w sezonie wiosna – lato 2014 odchodzimy od misternie układanych fryzur. To jest passé. Czas odetchnąć.

Materiał promocyjny.

Prostownice i lokówki chowamy do szuflady. To nie czas, by spędzać godziny przed lustrem. Im fryzura jest bardziej w stylu „out of bed”, tym jest modniejsza. „Twórczy nieład” na głowie promuje dla marki L’Oreal Professionel hollywodzka aktorka Kirsten Dunst, która została twarzą kampanii Wild Stylers. Kosmetyki do stylizacji pochodzące z tej linii pozwalają nadać włosom rockowy sznyt, pełen dzikości, seksowny. Niesforne, napuszone i rozpuszczone włosy to hit sezonu.

Materiały promocyjne.
Materiały promocyjne.

Tak jak i odważne łączenie kolorów. Firma L’Oreal Professionel wprowadziła do oferty produkt pozwalający na wypróbowanie barwnych miksów. – Hairchalk, chętnie wykorzystywany podczas pokazów marki Toni & Guy, ale i Gaultier czy Fendi, polega na tymczasowej zmianie koloru włosów – informuje Patrycja Jackowska z salonu fryzjersko-kosmetycznego „Loris” w Suwałkach. Zmywalny produkt umożliwia koloryzację aż w 8 wersjach. Make-up włosów wykonywany może być w salonie lub w domu. Nic nie stoi na przeszkodzie, by w ciągu krótkiej chwili pasmo włosów lub grzywka stały się różowe, pomarańczowe, zielone lub niebieskie.

Odważne połączenia kolorystyczne i kontrasty promuje w tym sezonie Jacek Alexander Tatomir, fryzjer i ambasador marki L’Oreal Professionel. Komu brakuje odwagi, by zdecydować się na trwałą koloryzację, może wypróbować Hairchalk. Eksperymenty są teraz na topie.

stylersEcha trendów wyznaczanych przez stylistów docierają również do obszaru fryzur ślubnych, zwykle zachowawczych i promujących klasyczne, tradycyjne rozwiązania. W upięciach ślubnych panuje jak zawsze dowolność, byle bez przesytu. – Im skromniej, tym lepiej – doradza Patrycja Jackowska. Najmodniejsze fryzury suwalczanie będą mogli zobaczyć podczas finału Miss Suwalszczyzny 2014 (17 maja o godz. 19.00 w Suwalskim Ośrodku Kultury). „Loris”, salon Expert L’Oreal Professionel jest jednym z partnerów tegorocznej edycji konkursu piękności.

Wypróbuj Hairchalk, produkty Wild Stylers, zapytaj o szczegóły.

1 KOMENTARZ

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Udostępnij:

Reklama

Najczęściej czytane

Przeczytaj więcej
Powiązane

Kwiatowa Gala już w ten weekend (wygraj vouchery)

Suwałki Arena czeka w weekend na wszystkich miłośników roślin...

Co oznacza szarpanie silnika i jak temu zaradzić?

Za nierówną pracę silnika samochodu mogą być odpowiedzialne usterki...

Polacy już prawie gotowi na grilla w majówkę. W tym roku przeznaczają na biesiadę średnio od 50 do 150 zł

66% Polaków planujących spotkania przy grillu w okresie majówki...

Nowy program kredytów mieszkaniowych #naStart: Szansa na własne mieszkanie dla singli

Ministerstwo Rozwoju i Technologii ogłosiło nowy program kredytów mieszkaniowych...