Powracamy z cyklem dotyczącym aranżacji wnętrz, realizowanym we współpracy z salonem Chata 1 w Suwałkach. Dziś o pragnieniach żony, z przymrużeniem oka.

Dlaczego żonie podobają się takie, a nie inne style, efekty, rozwiązania i pomysły? Każda żona ma bardzo indywidualne potrzeby, indywidualny gust i indywidualne założenia dotyczące urządzania domu lub mieszkania. Czy mąż powinien je znać? Zdecydowanie tak, jeżeli chce zadowolić żonę. Ale zadowolić żonę nie jest łatwo.

Szczęście i zadowolenie żony to najważniejszy efekt architektoniczny, który zawsze jest wart wydania pieniędzy męża. Najlepszym prezentem dla żony jest sam mąż i jego miłość, jego potencjał i zaangażowanie oraz jego adoracja, afirmacja i zachwyt żoną, a także jego zainteresowanie nią samą i jej wewnętrznym światem potrzeb, skłonności, przeżyć i pragnień. Ale czasami żona potrzebuje również zaspokojenia jej specyficznych potrzeb estetycznych i ergonomicznych. Zaspokajanie prozaicznych potrzeb życia codziennego może być wspaniałym polem do rozwoju relacji małżeńskich dla kochającego się małżeństwa. Wspaniały mąż powinien więc poznać najskrytsze potrzeby żony, tak aby żona czuła się adorowana i afirmowana oraz po to, aby móc te potrzeby zaspokajać. Żony mają bardzo zróżnicowane potrzeby, więc spróbujmy te potrzeby zdiagnozować w kolejnych galeriach poświęconych potrzebom żon. Odpowiedziami na te potrzeby mogą być określone efekty architektoniczne.

Jak poznać potrzeby żony? Ułatwić to może podróż w krainę kobiecego umysłu, w świat kobiecych potrzeb oraz świat estetyki i wzornictwa, na którą zapraszamy w niniejszych galeriach zdjęć. Jak zwiedzić te światy? Są to światy skojarzeń. Każdy człowiek posiada własną, indywidualną siatkę skojarzeń zapiętych między bodźcami, obrazami, słowami, ideami, światopoglądem, kluczowymi wartościami, celami i zainteresowaniami, potrzebami i przeżyciami. Ta siatka skojarzeń tworzy nasz umysł, który zmienia się i przebudowuje się przez całe życie. Aby rozpocząć tę fascynującą podróż, mąż musi więc opracować siatkę skojarzeń żony. Nie jest to łatwe. Należy ciągać żonę za liny, sznurki i nitki którymi są skojarzenia główne, skojarzenia pomocnicze i skojarzenia luźne. Chodzi o to, by ustalić, co się żonie kojarzy bardzo pozytywnie, całkiem pozytywnie lub raczej pozytywnie oraz co się żonie kojarzy bardzo negatywnie, całkiem negatywnie lub raczej negatywnie .

Każdy produkt poprzez design, wzornictwo i technologię produkcji wywołuje skojarzenia. Nie u wszystkich takie same. Produkty, w ramach wzornictwa, przenoszą wartości, treści, idee, i próbują zaspokajać konkretne potrzeby. Producenci, projektując produkty, starają się zawrzeć w nich nie tylko wartości użytkowe i ergonomiczne, ale również wartości ideologiczne i światopoglądowe. Dlatego przed tak dużą inwestycją, jaką jest budowa domu lub remont, warto jest zaprosić żonę na kozetkę i poświęcić jej trochę czasu. Warto z żoną trochę pomarzyć. Żono! Zamknij oczy, zrelaksuj się i powiedz, jakie słowa kojarzą się tobie ze słowem: styl, wygoda, komfort, bezpieczeństwo, jakość, zadowolenie, zaspokojenie, spełnienie, perfekcja i doskonałość, ciepło i gorąco, romantyzm, niezależność, ekscytacja, fascynacja, zaskoczenie, władza, obowiązek, kontrola, wpływ, światło, relacje, towarzystwo, akceptacja, samoświadomość, wolna wola, tradycja, wiedza, wiara, radość, szczęście, miłość. Te słowa mogą kojarzyć się żonie z konkretnymi stylami, ideami, technologiami, efektami, rozwiązaniami i produktami. Warto, aby design przestrzeni domu lub mieszkania oraz design produktów odpowiadał tym wartościom i ideom, które są w umyśle żony skojarzone bardzo pozytywnie z jej głównymi, czyli najważniejszymi, życiowymi skojarzeniami czyli bodźcami, obrazami, słowami, ideami, światopoglądem, kluczowymi wartościami, celami i zainteresowaniami, potrzebami i przeżyciami.

Każda żona ma jakieś potrzeby architektoniczne. Część z tych potrzeb powstaje w jej organizmie, a część w jej umyśle. Ciało żony musi mieć ciepło. Musi więc mieszkać w ogrzewanym domu, ponieważ w innym wypadku będzie jej zimno, zwłaszcza w Suwałkach. Ciało żony nie lubi bakterii chorobotwórczych, grzybów i pleśni, dlatego musi mieć sucho i czysto. Nasze domy muszą więc chronić przed wilgocią i mikroorganizmami chorobotwórczymi. Będą nam więc potrzebne okładziny, takie jak: płytki ceramiczne gresy, panele podłogowe, posadzki epoksydowe i wszelkie inne środki. A co z potrzebami serca i umysłu? Kultura żony oparta na tradycji greckiej, rzymskiej i judeochrześcijańskiej wpędza i wtłacza ją w indywidualizm i personalizm. Realizując pozytywistyczne ideały, żona pragnie zwyciężyć w ewolucyjnej bitwie o przestrzeń życiową i panowanie nad niższymi formami życia. Chce ona stać na szczycie hierarchii społecznej. Chce należeć do elit. Chce stać się samicą alfa i zyskać w stadzie posłuszeństwo innych rywalek, a także kontrolę nad samcami. Żona startuje więc w morderczym wyścigu o złote kalesony, bo tego oczekują od niej pozytywistyczni i masowo-kulturowi wychowawcy.

W badaniach socjologicznych, większość Amerykanów wprost deklaruje, że wolą mieszkać w domu o powierzchni 100 m2, gdy inni mieszkają w domach o powierzchni 50 m2, niż mieszkać w domu o powierzchni 200 m 2, gdy inni mają 400 m2. To o czymś świadczy. Ludziom nie zależy więc na konsumpcji dla samej konsumpcji. Oni dzięki tej konsumpcji budują swoją samoocenę. Oznacza to, że konsumujemy dla wysokiej samooceny a nie dla konsumpcji. Gromadzimy dobra, zabezpieczenia i zapasy, z których nikt nie korzysta, tylko po to, aby nie wypaść źle na tle szwagra lub sąsiada. Potem to wszystko trafia na wysypisko śmieci lub do lasu.

I wreszcie dochodzimy do tematu głównego. Pojawiają się tu pułapki obdarowywania żony przez uprzywilejowaną kastę trzymającą władzę, kosztem ucisku eksploatowanej klasy robotniczej oraz obdarowywania żony na lichwiarski kredyt. Dlatego w prezencie dla żony nie liczy się koszt, tylko pomysł i zaangażowanie.

Na naszej stronie i na stronie salonu Chata 1 mamy dziesiątki i setki pomysłów za darmo. Nasi spece od wzornictwa, stylu, idei i ergonomii pomogą ci stworzyć arcydzieło sztuki użytkowej gratis, w ramach usługi wizualizacji; pomogą znaleźć genialne rozwiązania i produkty, które udźwigniesz finansowo z pensji nauczyciela. Drożej nie znaczy ładniej i wygodniej.

Jeżeli nie możesz obdarować żony lub dzieci wszystkim, co tylko przychodzi im do głowy, nie martw się. Małżeństwo i rodzina to bardzo angażujące formy wolontariatu, ale nie chodzi w nich o to, aby zajeździć ojca czy też męża. W małżeństwie i rodzinie nie chodzi również o to, aby zapewnić żonie i dzieciom przywileje i poczucie, że są ludźmi z lepszej gliny. Przywileje i pycha rujnują ludziom relacje i życie.

Skorzystaj z bezpłatnej usługi wizualizacji i doradztwa. Klienci, którzy kupują płytki ceramiczne w firmie Chata 1, mogą poprosić o pomoc konsultantów. Pomoc polega na wprowadzeniu wymiarów pomieszczenia i jego układu do programu komputerowego a następnie rozmieszczeniu różnych produktów i konkretnych płytek na modelu komputerowym w celu możliwie najkorzystniejszego zaaranżowania danego wnętrza.

Dodaj komentarz