Prezydent Miasta Suwałk ogłosił właśnie nabór na stanowisko inspektora w Wydziale Rozwoju i Funduszy Zewnętrznych Urzędu Miejskiego w Suwałkach. Poszukiwany pracownik będzie zatrudniony na pełny etat.
Aby spełnić wymagania niezbędne, kandydat musi posiadać obywatelstwo polskie, pełną zdolność do czynności prawnych, korzystać z pełni praw publicznych, mieć nieposzlakowaną opinię oraz stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku. Dodatkowo, wymagane jest wykształcenie wyższe magisterskie oraz min. 3-letnie doświadczenie w realizacji projektów finansowanych ze środków zewnętrznych, unijnych, krajowych.
Wymagania dodatkowe obejmują posiadanie prawa jazdy kat. B, umiejętność pracy w zespole, radzenia sobie w sytuacjach stresowych, odpowiedzialność, sumienność, komunikatywność, zdolność analitycznego i strategicznego myślenia, znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.
Praca na stanowisku inspektora w Wydziale Rozwoju i Funduszy Zewnętrznych obejmuje m.in. opracowywanie projektów i wniosków aplikacyjnych, analizowanie, opiniowanie i monitorowanie projektów, koordynowanie dostępnych środków zewnętrznych oraz współpracę z innymi wydziałami i jednostkami organizacyjnymi w zakresie zagadnień dotyczących pozyskiwania środków zewnętrznych.
Osoby zainteresowane ogłoszenie proszone są o złożenie wymaganych dokumentów aplikacyjnych, takich jak list motywacyjny, życiorys, kwestionariusz osobowy, a także dokumentów potwierdzających wykształcenie i doświadczenie zawodowe do 12 lutego 2024 r. Więcej informacji na stronie UM w Suwałkach.