Pojęcie co-packing coraz częściej przewija się w świadomości polskich przedsiębiorców. Jednak nadal nie każdy zdaje sobie sprawę z tego, z jakimi usługami się ono wiąże i przede wszystkim, co może zaoferować firmie. W dalszej części tego artykułu raz na zawsze rozwiejemy wszystkie wątpliwości, aby móc zacząć dostrzegać korzyści związane z tą usługą.

Czym tak naprawdę jest co-packing?

Co-packing zajmuje się przede wszystkim dwoma usługami, należy do nich pakowanie towarów lub ich przepakowywanie. Dzięki temu, że tymi czynnościami zajmują się zewnętrzne firmy, przedsiębiorstwo nie musi inwestować swojego czasu oraz pieniędzy. Fenomen zlecania innym firmom pakowania sprzedawanych lub produkowanych przez nas towarów jest na tyle istotny, gdyż wpływa również na wizerunek firmy. W końcu każdy z nas podczas dokonywania zakupu wybiera przede wszystkim wzrokiem. Dlatego mając gwarancję, że produkty, które trafią do naszych klientów lub dystrybutorów, będą estetyczne i profesjonalnie zapakowane przez firmę taką jak, choćby pro-log.com.pl, możemy być pewni, że nasza firma dojdzie daleko.

Co jeszcze oferują firmy co-packingowe?

Zakres usług, które oferują firmy tego typu, zazwyczaj jest znacznie szerszy, niż samo pakowanie produktów. Bardzo często możemy spotkać się również z możliwością dokonania wymiany opakowań, które uległy zniszczeniu. Co jest bardzo dużym ułatwieniem i zdejmuje kolejne obowiązki z przedsiębiorców. Do tych wszystkich usług można zaliczyć również tworzenie przeróżnych materiałów promocyjnych, które kreują sposób postrzegania firmy. Do tego dochodzi również foliowanie, czy też konfekcjonowanie. Jeśli jest taka potrzeba, istnieje również możliwość przepakowania towarów zbiorczych do opakowań jednostkowych.

Warto czy nie warto?

Wiele osób zastanawia się nad tym, czy ich firmę stać na ponoszenie kolejnych kosztów i korzystanie z usług zewnętrznej firmy. Prawda jednak jest zupełnie odwrotna, gdyż okazuje się, że co-packing to sposób na znaczne obniżenie kosztów. Dzięki temu nie musimy zatrudniać dodatkowych pracowników, czy też inwestować w maszyny i narzędzia do pakowania. Zatem, kiedy wyeliminujemy te koszty stałe, zyskamy pewność, że opłacimy konkretne zlecenie, bez konieczności ponoszenia dodatkowych kosztów. Wiele firm, które korzystało już z takiej możliwości podkreśla również fakt, że zyskuje się pewność, iż towary zostaną w pełni profesjonalnie zapakowane przy pomocy odpowiednio dobranego rozwiązania, np. za pomocą specjalistycznych maszyn lub po prostu ręcznie. Ich doświadczenie pozwoli podjąć najbardziej korzystną dla naszej firmy i jej wizerunku decyzję.

Dla kogo?

Nie da się ukryć, że coraz częściej z takiego rozwiązania korzystają producenci, którzy sprzedają w Internecie. To rozwiązanie zdaje się być idealne również dla firm, które oferują kosze upominkowe lub promocyjne. Wtedy szczególnie estetyczne i staranne pakowanie odegra kluczową rolę.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj