Zamówienia w sklepie internetowym to dla Ciebie codzienność? Albo to Ty sam jesteś sprzedawcą w świecie online i każdego dnia wysyłasz co najmniej kilka przesyłek? Jeśli któraś z tych sytuacji dotyczy Ciebie – mamy doskonałą wiadomość: w Suwałkach pojawił się nowy paczkomat. Zobacz, gdzie zlokalizowane są wszystkie paczkomaty w Suwałkach.
Artykuł partnera.
Paczkomaty w Suwałkach
Jeśli często zamawiasz produkty ze sklepów internetowych lub też sam/a taki prowadzisz, to na pewno ucieszysz się z tej wiadomości – w Suwałkach właśnie stanął nowy, kolejny już paczkomat.
Najnowszy paczkomat w Suwałkach powstał przy ulicy Papieża Jana Pawła II 2 (przy sklepie Neonet).
Pozostałe paczkomaty na terenie Suwałk znajdują się w następujących miejscach:
- ul. Kościuszki 103
- ul. Noniewicza 42a
- ul. 1 Maja 1/1 (jest równocześnie POP – Punktem Obsługi Paczek)
- ul. Pułaskiego 30d
- ul. Noniewicza 14
- ul. Minkiewicza 12 (jest równocześnie POP – Punktem Obsługi Paczek)
- ul. Różana 30
- ul. Waryńskiego 26
- ul. Mieszka I 41
- ul. Kowalskiego 2
- ul. Wojska Polskiego 32
- Pozostałe maszyny możesz znaleźć tutaj https://inpost.pl/paczkomaty-suwalki
Paczkomaty – szybkie i tanie przesyłki
Samo korzystanie z paczkomatów jest proste, ale chyba ważniejsze są inne zalety: są one szybkie i wygodne. Przesyłki do paczkomatów trafiają błyskawicznie (często już w kolejny dzień roboczy do wysyłki), a swoją paczkę można odebrać w dowolnym momencie, 24 godziny na dobę!
Jak odebrać paczkę z paczkomatu?
Odbieranie przesyłek z paczkomatu jest banalnie proste. Jeszcze tego nie robiłeś/aś? Podpowiadamy, jak to zrobić:
- Zamawiasz wybrany produkt w sklepie internetowym i wybierasz opcję dostawy do paczkomatu.
- Podajesz swoje dane kontaktowe: numer telefonu, adres e-mail.
- Wybierasz paczkomat, z którego chcesz skorzystać.
- Czekasz – gdy przesyłka znajdzie się w paczkomacie, otrzymasz powiadomienie.
- W ciągu 48 godzin udajesz się do wybranego paczkomatu.
- Aby odebrać paczkę, postępujesz zgodnie ze wskazówkami na ekranie: podajesz swój numer telefonu oraz kod, który otrzymałeś/aś wraz z powiadomieniem o dostarczeniu przesyłki do paczkomatu.
- Automat otwiera właściwą skrytkę.
- Wyciągasz przesyłkę, zamykasz skrytkę.
Już! Twoja paczka została odebrana, możesz zamawiać kolejną!
Jak nadać paczkę w paczkomacie?
Nadawanie paczek w paczkomacie nie jest trudniejsze od odbioru – chociaż sposoby są dwa.
Opcja 1
Udajesz się do najbliższego paczkomatu i wybierasz opcję nadawania paczek. Od tego momentu postępujesz zgodnie ze wskazówkami pojawiającymi się na ekranie – poniżej podpowiadamy, jak to będzie wyglądać.
- wybierasz gabaryt swojej przesyłki, podajesz numer telefonu (swój i adresata), wybierasz paczkomat docelowy;
- płacisz za usługę – w zależności od samego automatu możesz płacić za usługę kartą lub za pomocą środków na koncie w Managerze Paczek;
- po opłaceniu usługi, paczkomat otworzy okienko odpowiednio duże na Twoją przesyłkę;
- umieszczasz przesyłkę w skrytce, zamykasz okienko.
To już – paczka wyruszyła w drogę do innego paczkomatu!
Opcja 2
W drugiej wersji nadawania paczki, przeprowadzasz cały proces podobnie, z tym, że niemalże wszystkie kroki możesz wykonać w domu.
- logujesz się do Managera Paczek poprzez stronę www.inpost.pl (lub też bezpośrednio: https://manager.paczkomaty.pl);
- wybierasz opcję „wyślij przesyłki”, generujesz etykietę, wypełniasz ją;
- opłacasz przesyłkę, drukujesz etykietę i przyklejasz ją do przesyłki;
- wraz z przesyłką udajesz się do paczkomatu, skanujesz numer i kod z etykiety;
- paczkomat dobiera odpowiednią skrytkę i ją otwiera;
- wkładasz przesyłkę do okienka, zamykasz drzwiczki.
Koniec procesu – paczka została nadana!