W działaniach związanych z marketingiem internetowym, dobrze jest korzystać z różnych dostępnych narzędzi i stosować równolegle kilka strategii. W ten sposób dotarcie z biznesem na szczyt wyszukiwarki przebiegnie sprawnie i bez komplikacji. Jeśli zarządzasz własną firmą i masz wątpliwości dotyczące tego, jaką drogę promocji obrać, spieszymy z pomocą. Zapraszamy do lektury!

Artykuł partnera.

Dlaczego specjaliści polecają łączyć Google Ads z pozycjonowaniem stron?

Z pozoru są to zupełnie inne formy reklamy internetowej. W rzeczywistości zarówno Google Ads, jak i pozycjonowanie dążą do tego, aby promowana strona zaczęła być rozpoznawalna przez odbiorców. A ponieważ każda ze strategii stawia na inne podejście do e-commerce, zaleca się je… połączyć. Specjalista SEM z firmy AFTERWEB twierdzi, że w XXI wieku wielopoziomowa reklama w sieci to niezbędny element każdego biznesu. Niezależnie od branży, radzi się więc pozyskiwać ruch, korzystając z różnych płaszczyzn: wyników organicznych oraz płatnych. Dzięki temu można zdominować wyszukiwarkę w krótkim czasie, deklasując całą konkurencję.

Jeżeli uważasz, że Twoja firma potrzebuje odświeżenia w postaci fachowej promocji online, podjęcie współpracy z agencją marketingową będzie dobrym posunięciem. Na własną rękę nie zdołasz wypromować biznesu na taką skalę, jak zrobi to cały zespół ekspertów. Łącząc zalety pozycjonowania oraz Google Ads zaistniejesz w różnych obszarach internetu. To pozwoli Ci wybić się ze swoją ofertą i dotrzeć do osób, które nigdy wcześniej nie słyszały o oferowanych przez Ciebie produktach lub usługach.

Nowoczesny e-marketing od kuchni, czyli na co liczyć, żeby się nie przeliczyć

Osoby, które zastanawiają się nad podpisaniem umowy z agencją SEO, często zadają sobie pytania:

Czego się spodziewać po pierwszych tygodniach współpracy?
Czy rezultaty pozycjonowania i Google Ads będą widoczne od razu?

Tak naprawdę odpowiedzi mogą być bardzo różne. Wszystko zależy od specjalistów, którzy będą zajmować się działaniami marketingowymi. W przypadku Agencji AFTERWEB, już pierwsze dni współpracy przynoszą efekty. Opracowanie planu pracy, przygotowanie audytu SEO, wdrożenie optymalizacji i uruchomienie kampanii Google Ads – to tylko wybrane z działań, jakie mogą promować Twoją stronę. Bezpośrednio po włączeniu reklam płatnych, odnotujesz pierwsze zyski. Po miesiącu otrzymasz szczegółowy raport postępów i zaczniesz odczuwać dobrze rokujący wzrost sprzedaży. Tylko od Ciebie będzie zależało, jaki budżet przeznaczysz na reklamy. Zainteresowany?

Źródło: https://afterweb.pl/

1 KOMENTARZ

  1. nie tylko pozycja jest istotna, bo samo pozycjonowanie nie wystarczy niestety w dzisiejszych czasach. trzeba realnie budowac wiez z klientem, co na pewno bardzo ulatwi nam taka opcja jak http://erzecznikmarki.pl/ – daje ona realne mozliwosci kontaktu z klientem i rozwiewanie jego watpliwosci przykladowo, przez co pozwala zwiekszyc zyski ze sprzedazy 🙂

Dodaj komentarz