Reklama
- Reklama -

Trzy nagrody dla Rossmanna

W ostatnim czasie Rossmann otrzymał trzy prestiżowe nagrody. Firmie przyznano: wyróżnienie Superbrands, nagrodę w konkursie IAB MIXX Awards za Bieg Rossmann Run z aplikacją oraz nagrodę Effie za kampanię „Witaj w Rossmannie”.

Materiał partnera.

Zdj. główne: Superbrands.pl

Rossmann z wyróżnieniem Superbrands 

Kolejny rok z rzędu nasza firma została uhonorowana tytułem Superbrands. Oznacza to, że Rossmann jest jedną z najsilniejszych marek w Polsce.

Wyróżnienia Superbrands przyznawane są już od 18 lat. Laureaci wyłaniani są w oparciu o badanie konsumenckie, w którym ponad 3 tysiące respondentów ocenia 3 tysiące marek pogrupowanych na 100 kategorii. Wyniki badania są konfrontowane z opinią Rady Marek, skupiającej ekspertów z dziedziny marketingu, brandingu i badań rynku.

Tegoroczna edycja odbyła się pod hasłem „We Are The Champions”. Wyróżniono marki, które w obszarach swojej działalności nie mają sobie równych. Są liderami, stale powiększają przychody, poszerzają grono odbiorców i zasięgi kampanii. Przede wszystkim jednak są przyjazne światu i ludziom: dbają o środowisko oraz inwestują w pozytywne relacje.

Rada Marek przyznała także Nagrodę Honorową Superbrands. Za szczególne zasługi dla promowanie marki „Polska” w świecie wyróżnienie otrzymała Iga Świątek.

Rossmann Run nagrodzony srebrem w konkursie IAB MIXX Awards

IAB MIXX Awards to konkurs nagradzający inspirujące i skuteczne przedsięwzięcia, wykorzystujące kanały i narzędzia cyfrowe. Bieg Rossmann Run z aplikacją został nagrodzony w kategorii Offline Digitazing. W tej kategorii nominowane były innowacyjne kampanie łączące w sposób skuteczny i angażujący świat offline i online. Rezultatem kampanii było 300 000 zapisanych osób, co stanowiło rekord na skalę kraju. Nasza inicjatywa otrzymała najwyższą przyznaną nagrodę w tej kategorii.

Bieg Rossmann Run z aplikacją to wydarzenie sportowe, które miało miejsce w maju 2024 roku w całej Polsce. Uczestnicy biegu otrzymywali 5% rabatu na zakupy w drogeriach Rossmann, za każdy pełny przebiegnięty kilometr, a jeśli pokonali dystans 10km, mogli liczyć na maksymalny 50% rabat. Czas i dystans mierzone były za pomocą aplikacji mobilnej. Wpisowe  w wysokości 5 zł w całości przekazywane zostało na cele charytatywne.

„Witaj w Rossmannie” nagrodzone

Nasza kampania Witaj w Rossmannie!” zdobyła brązową nagrodę Effie w kategorii Retail & Marketplaces! To ogromne wyróżnienie, zwłaszcza w tak silnie obsadzonej kategorii, gdzie rywalizowaliśmy z takimi firmami jak Allegro i Ikea.

Effie Awards to największy konkurs marketingowy na świecie, który nagradza najskuteczniejsze działania, kampanie i rozwiązania marketingowe. Już sama nominacja była dla nas wielkim zaszczytem!

W przygotowaniu kampanii wspierało nas GPD Agency, a w zakupie mediów agencja Zenith.

Najnowsze artykuły

Tor przeszkód AquaGlide w suwalskim Aquaparku – atrakcja dla całych rodzin

W czasie ferii - od 29 stycznia do 5...

Polacy w sklepach muszą głębiej sięgać do portfeli. Najbardziej widać to po chemii gospodarczej

W grudniu 2024 r. chemia gospodarcza była droższa o...

Kaplica cmentarna w Suwałkach wpisana do rejestru zabytków

Decyzją Adama Musiuka, Podlaskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, kaplica cmentarna...

Co sądzimy o współczesnych seniorach? Wyniki badania

Starzenie się jest trudnym procesem pełnym lęku i poczucia...

Punkt i niedosyt po niedzielnym spotkaniu. Ślepsk Malow Suwałki – Bogdanka LUK Lublin 2:3

Bogdanka LUK Lublin to zespół lokujący się w tej...
Reklama

Pozostałe artykuły

12 oznak, że pozwalasz swoim dzieciom manipulować sobą

Wychowywanie dzieci to jedno z najważniejszych, a zarazem najbardziej wymagających wyzwań, z jakimi mierzą się rodzice. W dążeniu do stworzenia pełnego miłości, wsparcia i bezpieczeństwa...

Ruszyły zapisy na Bieg Ulicą Piotrkowską Rossmann Run

Ruszyły zapisy na 22. edycję Biegu Ulicą Piotrkowską Rossmann Run. W Łodzi może pobiec aż 8 tys. osób, a w całej Polsce – z...

Sara James i Rossmann „Chcą ci powiedzieć coś” o ciele

Twarzą nowej kampanii Rossmanna jest Sara James. Firma połączyła siły z artystką, aby dotrzeć ze swoim pozytywnym przekazem o samoakceptacji i wdzięczności dla własnego...