Reklama

„Bajka” Podlaską Marką Konsumentów roku 2022

Data:

- Reklama -

Plebiscyt Podlaska Marka Konsumentów, od lat towarzyszący Nagrodzie Podlaska Marka, dobiegł końca. Głosowanie zakończyło się w piątek, 24 marca o godz. 12.00. Najwięcej głosów (3214) otrzymała Niepubliczna Terapeutyczna Szkoła Podstawowa „Bajka” z Suwałk.

Na zdj. głównym: Urszula Duda, dyrektor NTSP „Bajka” w Suwałkach (© 2020 Wojciech Otłowski)

W konkursie głównym nagrody przyznaje kapituła, zaś tytuł Podlaskiej Marki Konsumentów przyznawany jest w głosowaniu SMS-owym. Wygrywa ten, kto zdobędzie najwięcej głosów internautów. W tym roku do plebiscytu zostały zakwalifikowane dwa podmioty z Suwałk – szkoła „Bajka” i wystawa o Marii Konopnickiej, otwarta w 2022 roku w muzeum imienia poetki znajdującym się w naszym mieście.

W głosowaniu oddano w sumie 12229 głosów, w tym 3214 na „Bajkę”. Kolejne miejsca zajęły: Działalność Wojewódzkiego Ośrodka Profilaktyki i Terapii Uzależnień w Łomży – 2905 głosów; Restauracja Ziemia Brańska Gospoda w Brańsku – 1471 głosów oraz wspomniana wyżej „Pieśń o domu” –  wystawa w Muzeum im. Marii Konopnickiej w Suwałkach – 554 głosy.

We wcześniejszych latach w gronie laureatów Podlaskiej Marki Konsumentów znalazły się m.in. Ludowy Zespół Pieśni i Tańca „Skowronki” z Brańska, Białostocki Klub Kibiców Niepełnosprawnych,  Księgarnia internetowa TaniaKsiążka.pl czy Zespół Pieśni i Tańca „Suwalszczyzna”.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Udostępnij:

Reklama

Najczęściej czytane

Przeczytaj więcej
Powiązane

Rozpoczynają się ferie w muzeum

Ferie zimowe to czas zabawa na śniegu, ale także...

Konopnicka święci triumfy

Muzeum Okręgowego w Suwałkach odniosło kolejny sukces - zostało...

Projekt muzeum z dużym dofinansowaniem

Wniosek pt. „Transgraniczna droga do nieskończoności wspomnień” (The cross-border...

Początek października – konferencje, spotkania, seanse

Październik zbliża się wielkimi krokami, a wraz z nim...