Reklama

Projekt „Spinacz – Jesteśmy razem” wciąż z energią

Data:

- Reklama -

Uczestnicy projektu „Spinacz – Jesteśmy razem” nie zwalniają tempa! Ostatnie tygodnie były intensywne, pełne wydarzeń mających na celu integrację osób niepełnosprawnych oraz edukację dzieci i młodzieży na temat współżycia z osobami z różnymi stopniami niepełnosprawności.

Jednym z ciekawszych wydarzeń było odwiedzenie Warsztatów Terapii Zajęciowej w Filipowie. Tam uczestnicy projektu spędzili czas na wspólnym gotowaniu, zabawach oraz tworzeniu rękodzieł. To nie tylko okazja do nawiązania nowych znajomości, ale także doświadczenie integracji w praktyce.

W trakcie ferii zimowych młodzież realizująca projekt przeprowadziła zajęcia dla najmłodszych w Przedszkolu nr 10 w Suwałkach. Dzieci mogły bawić się z uczestnikami projektu, tworzyć prace plastyczne i uczestniczyć w czytaniu książek. Była to nie tylko świetna zabawa, ale też nauka akceptacji i empatii wobec osób niepełnosprawnych.

Nie zapomniano również o młodzieży. Zorganizowane zajęcia w Zespole Szkół nr 6 i Zespole Szkół nr 4 w Suwałkach miały na celu uświadomienie uczniom problemu niepełnosprawności oraz pokazanie, jak należy postępować wobec osób z różnymi stopniami niepełnosprawności. Podczas spotkań uczniowie nie tylko słuchali prezentacji, ale również uczestniczyli w interaktywnej krzyżówce z nagrodami.

Więcej na stronie projektu.

Fot. Spinacz

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Udostępnij:

Reklama

Najczęściej czytane

Przeczytaj więcej
Powiązane

Mikołajkowa inicjatywa projektu „Happy Time”

Grupa pełnych pasji i energii dziewcząt z Zespołu Szkół...

Srebrne Wilki 2024 dla Zespołu Szkół nr 4 w Suwałkach

W czwartek 23 maja 2024 r. na uroczystej gali...

Projekt społeczny „Happy Book” promuje czytanie wśród dzieci w Suwałkach

Czytanie odgrywa kluczową rolę w rozwoju każdego dziecka, kształtując...

Młodzież z Suwałk uczy jak żyć bez Internetu: Projekt Wi-Fi OFF

Efekty pandemii dotykają nas w różnych aspektach życia społecznego...