Szlak Czarnej Hańczy, Kanału Augustowskiego i Biebrzy CHaKABi, festyn lotniczy Odlotowe Suwałki – Air Show, wystawa „Martwe drewno pełne życia” i WOSiR „Szelment” otrzymały wyróżnienia w konkursie organizowanym przez Podlaską Regionalną Organizację Turystyczną.
Opera i Filharmonia Podlaska, Ośrodek Edukacji przyrodniczej „Młynarzówka”, spływ „500 kajaków”, Festyn Archeologiczny oraz Rezerwat Pokazowy Żubrów Białowieskiego Parku Narodowego to laureaci XIX edycji wojewódzkiego etapu tego konkursu. To są właśnie Najlepsze Produkty Turystyczne, które stanowią niezwykle ważne elementy promocji Województwa Podlaskiego.
Certyfikat Specjalny Podlaskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej przyznano Ośrodkowi Edukacji Przyrodniczej „Młynarzówka”, a Złoty Certyfikat Podlaskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej – Operze i Filharmonii Podlaskiej w Białymstoku. Teraz ich zdobywcy wezmą udział w ogólnopolskim etapie konkursu, gdzie powalczą o certyfikaty Podlaskiej Organizacji Turystycznej. Nagrodą główną w konkursie dla produktu turystycznego, który w etapie ogólnopolskim został wyróżniony „Złotym Certyfikatem Polskiej Organizacji Turystycznej”, będzie zrealizowanie przez POT krajowej kampanii promocyjnej w roku 2023, o wartości nie mniejszej 200 tys. zł.
Wyróżnienia przyznane podczas gali otrzymały firmy, instytucje i wydarzenia: Centrum Tradycji Mleczarstwa – Muzeum Mleka w Grajewie, Tykocińska Biesiada Miodowa, Z biegiem Kanału Augustowskiego, Jarmark Żubra w Hajnówce, Galeria im. Tamary Sołoniewicz w Narewce, Majątek Morgi Wellness and Beauty, Światowe Mistrzostwa w Pieczeniu Babki i Kiszki, Szlak Czarnej Hańczy, Kanału Augustowskiego i Biebrzy CHaKABi, Odlotowe Suwałki – Air Show, Wystawa „Martwe drewno pełne życia” i WOSiR „Szelment”.
Źródło, fot.: Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego